Zobrazit minimální záznam

Proposal for HSL (RS1) in the section Brodek u Přerova (including) – Prosenice (including)



dc.contributor.advisorPetýrek Michal
dc.contributor.authorDenisa Pasáková
dc.date.accessioned2024-06-26T22:53:17Z
dc.date.available2024-06-26T22:53:17Z
dc.date.issued2024-06-26
dc.identifierKOS-1196134393605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/116346
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je zpracování studie proveditelnosti novostavby vysokorychlostní železniční trati v úseku Brodek u Přerova do Odbočky Hliníky, která navazuje na projektovanou vysokorychlostní trať Moravská brána I. Směrové a výškové vedení je navrženo dle ČSN 73 6360-1 a je navržena pro osobní dopravu s návrhovou rychlostí do 350 km/h a provozní rychlostí 320 km/h. Součástí práce je návrh sjezdů z tratě VRT ve směru Ostrava-Olomouc a Brno-Olomouc na rychlost 160 km/h. Práce se dělí na textovou a výkresovou část. Textová část obsahuje popis a posouzení navržených variant. Pro vybranou variantu je popsáno směrové a výškové vedení trasy, popis železničního svršku a spodku a výčet objektů. Výkresová část obsahuje směrové a výškové vedení trasy a příčné řezy.cze
dc.description.abstractThe subject of this bachelor's thesis is the feasibility study for the construction of a new high-speed railway line in the section from Brodek u Přerova to the Hliníky junction, which connects to the currently planned high-speed rail line Moravská brána I. The alignment and elevation are designed according to ČSN 73 6360-1, and it is intended for passenger transport with a design speed of up to 350 km/h and an operational speed of 320 km/h. The thesis includes the proposal of a branch towards Olomouc at a speed of 160 km/h from the high-speed rail lines leading between Ostrava-Brno and Brno-Olomouc . The work is divided into textual and drawing part. The textual part contains descriptions and evaluations of the variants. For the selected variant is described the route alignment, description of the railway superstructure and substructure, and a description of structures. The textual part also includes the calculations performed during the project. The drawing part includes the alignment and elevation of the route and cross-sections.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectvysokorychlostní traťcze
dc.subjectstudie proveditelnosticze
dc.subjectželeznicecze
dc.subjectželezniční svršekcze
dc.subjectželezniční spodekcze
dc.subjecthigh-speed railwayeng
dc.subjectfeasibility studyeng
dc.subjectrailwayeng
dc.subjectrailway superstructureeng
dc.subjectrailway substructureeng
dc.titleNávrh VRT (RS1) v úseku Brodek u Přerova (včetně) – Prosenice (včetně)cze
dc.titleProposal for HSL (RS1) in the section Brodek u Přerova (including) – Prosenice (including)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2024-06-26
dc.contributor.refereePospíšil Jiří
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra železničních stavebcze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu



































Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam