Vývojová pomůcka pro děti s autismem
Aid for Children with Autism
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kateřina Macháčková
Vedoucí práce
Fišer Jan
Oponent práce
Hrdá Kristýna
Studijní program
DesignInstituce přidělující hodnost
ústav designuObhájeno
2024-06-20Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh multifunkční pomůcky určené pro děti s autismem do mateřské školy. Hlavním cílem bylo vytvořit produkt, který bude podporovat správný vývoj dětí v několika klíčových oblastech, jako jsou hrubá motorika, senzorická integrace a logické myšlení. Pomůcka se skládá z pěti půlkruhových bloků různých velikostí a materiálů, které nabízejí rozmanité hmatové a vizuální podněty. Každý blok má specifické využití a je navržen tak, aby dětem poskytoval příjemné a stimulující zážitky. Sestavením dílů před sebe se vytvoří soukromý bunkr, který poskytuje dětem bezpečné útočiště, kde mohou relaxovat a odpočívat. This bachelor‘s thesis focuses on designing an multifunctional aid intended for children with autism in kindergarten. The primary goal was to create a product that supports the proper development of children in several key areas, such as gross motor skills, sensory integration, and logical thinking. The aid consists of five semicircular blocks of various sizes and materials, offering diverse tactile and visual stimuli. Each block has a specific use and is designed to provide children with pleasant and stimulating experiences. By assembling the blocks in front of each other, a private bunker is created, offering children a safe retreat where they can relax and rest.
Kolekce
- Bakalářské práce - 15150 [285]