ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav letadlové techniky
  • Bakalářské práce - 12122
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav letadlové techniky
  • Bakalářské práce - 12122
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh chlazení frekvenčního měniče vozu Formula Student

Design of Formula Student Power Inverter Cooling

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jan Plesník
Vedoucí práce
Teichman Jiří
Oponent práce
Čenský Tomáš
Studijní obor
bez oboru
Studijní program
Teoretický základ strojního inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav letadlové techniky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá určením tepelného výkonu spínacího modulu frekvenčního měniče vozu týmu eForce FEE Prague Formula a návrhu chladicího bloku vodního chlazení. Vytvořil jsem několik modelů, které jsem pomocí programu Ansys Fulent ověřil. Na základě výsledků simulací jsem vybral nejlepší geometrii chladiče pro bezpečný provoz měniče.
 
This bachelor's thesis deals with determination of heat generated by transistor modules insede the frequency inverter used in a car of team eForce FEE Prague Formula and with design of heatsink. I have created several heatsink designs which I compared in CFD software Ansys FLUENT. Based on the results I have chosen the best performing heatsink geometry for safe inverter operation.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/113720
Zobrazit/otevřít
POSUDEK (171.6Kb)
POSUDEK (282.2Kb)
PLNY_TEXT (22.81Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12122 [149]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV