Simulace provozu parciálních trolejbusů v prostředí mikrosimulátoru Eclipse SUMO
Microscopic simulation of partial trolleybus vehicles in Eclipse SUMO
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Radan Zugar
Vedoucí práce
Přikryl Jan
Oponent práce
Ševčík Jakub
Studijní obor
Inteligentní dopravní systémyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Instituce přidělující hodnost
ústav aplikované matematikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem bakalářské práce „Simulace provozu parciálních trolejbusů v prostředí mikrosimulátoru Eclipse SUMO“ je rešerše využití elektrobusů, trolejbusů a parciálních trolejbusů v městské hromadné dopravě v historii i současnosti. Popsány byly způsoby dobíjení a výhody a nevýhody jednotlivých typů vozidel. Porovnány byly dostupné způsoby simulace provozu parciálních trolejbusů. Jejich provoz na lince č. 58 v Praze v relaci Palmovka–Čakovice–Miškovice byl namodelován v prostředí otevřeného mikrosimulátoru Eclipse SUMO. The subject of the bachelor’s thesis “Microscopic simulation of partial trolleybus vehicles in Eclipse SUMO“ is a research on the use of electric buses, trolleybuses, and partial trolleybuses in urban public transport in both historical and current contexts. The methods of charging and the advantages and disadvantages of each type of vehicle were described. Available methods for simulating the operation of partial trolleybuses were compared. Their operation on the line no. 58 in Prague, in the Palmovka–Čakovice–Miškovice route, was modeled in the open microsimulation environment of Eclipse SUMO.