Strategický plán rozvoje podniku
Strategic Business Plan for the Development of the Company
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Klára Houšková
Vedoucí práce
Šilhánková Vladimíra
Oponent práce
Dobrucká Lucia
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut veřejné správy a regionálních studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Hlavním cílem této diplomové práce bylo vytvořit strategický plán pro vybranou společnost Tunel. Práce byla rozdělena na dvě části. V teoretické byly vymezeny a popsány všechny pojmy související se strategickým řízením a vysvětlen postup tvorby strategického plánu a metody k tomu používané. V navazující praktické části byly tyto techniky aplikovány přímo na vybranou společnost. Ta nejprve prošla strategickou analýzou s vyhodnocením její aktuální pozice na trhu. Analýzu následovala tvorba mise a vize, které doposud ve firmě neexistovaly. Dále praktická část po-kračovala určením strategické pozice společnosti a aplikováním scénářů budoucího vývoje. Na závěr byly definovány strategické cíle, která by měly být splněny do roku 2029, tak aby se společnost optimálně rozvíjela. Takto zpracovaný plán byl připraven k předání managementu společnosti Tunel, který na něm může stavět základy strategického řízení, které dosud ve firmě nebylo nijak ukotveno. The main objective of this thesis was to develop a strategic plan for the selected company Tunel. The thesis was divided into two parts. The theoretical one defined and described all the concepts related to strategic management and explained the process of creating a strategic plan and the methods used for this purpose. In the following practical part, these techniques were applied directly to the selected company. The company first underwent a strategic analysis with an evaluation of its current market position. The analysis was followed by the creation of a mission and vision statement, which had not existed in the company until then. The practical part continued by determining the strategic position of the company and applying scenarios for future developments. Finally, strategic objectives were defined which are expected to be fulfilled by 2029 so that the company develops optimally. The plan thus prepared was ready to be handed over to Tunel's management, who can build on it the foundations of strategic management, which had not been established in the company yet.
Kolekce
- Diplomové práce - 32165 [106]