Simulace dráhy PLA parkovacího manévru vycházející z fyzicky naměřených dat
PLA parking maneuvre simulation based on physically measured values
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jan Leistner
Vedoucí práce
Mík Josef
Oponent práce
Vít Martin
Studijní program
Inteligentní dopravní systémyInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních prostředkůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce obsahuje rešerši týkající se autonomních vozidel a asistenčních systémů, které k autonomii vozidel přispívají. Práce obsahuje rozdělení asistenčních systémů dle způsobu jejich funkce a efektu. Dále jsou rozebrána rozdělení autonomních vozidel dle organizací zabývající se touto problematikou. V praktické části jsou sestrojeny dvě simulace podélného parkovacího manévru na pravou stranu. První simulace představuje výpočet manévru podélného parkování na jeden pokus. Druhá simulace obsahuje výpočet trajektorie zaparkování do podélného parkovacího místa na pravou stranu na více manévrů. Na algoritmus jsou nasazeny požadavky, které jsou kladeny na testování vozidel u výrobce automobilů Škoda Auto. The thesis contains a research on autonomous vehicles and assistance systems that contribute to vehicle autonomy. The thesis includes a classification of assistance systems according to their function and effect. Furthermore, the divisions of autonomous vehicles according to the organizations dealing with this issue are discussed. In the practical part, two simulations of a parallel right-hand parking manoeuvre are constructed. The first simulation represents the computation of the parallel parking maneuver in one trial. The second simulation involves the computation of the trajectory of parking into a right-hand side parallel parking space for multiple maneuvers. The algorithm is fitted with the requirements that are imposed on vehicle testing by the car manufacturer Skoda Auto.