Zobrazit minimální záznam

Procedural Scene Generation for Train Simulator



dc.contributor.advisorBittner Jiří
dc.contributor.authorPetr Nahodil
dc.date.accessioned2023-06-08T22:51:42Z
dc.date.available2023-06-08T22:51:42Z
dc.date.issued2023-06-08
dc.identifierKOS-1089127941405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108710
dc.description.abstractNáplní této bakalářské práce je procedurální generování terénu za běhu aplikace, rozmisťování vegetace v tomto terénu, a jeho přizpůsobivost animační křivce definující trasu kolejí. Mělo by tedy být relativně jednoduché tuto práci spojit se simulátorem vlaku. Hlavní důraz byl kladen na dynamičnost a plynulost generování terénu nekonečného světa okolo kamery v reálném čase, a na minimalizaci zasekávání aplikace při samotném generování, tedy na jeho asynchronicitu.cze
dc.description.abstractThe scope of this bachelor thesis is procedural generation of terrain at run-time, the placement of vegetation in this terrain, and its adaptability to an animation curve defining a train track path. It should therefore be relatively simple to combine this work with a train simulator. The main focus was dynamic and fluid real-time generation of the infinite world around the camera, and on minimizing the application stuttering during the generation itself, i.e. on generating terrain asynchronously.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectGenerování Terénucze
dc.subjectProcedurální Teréncze
dc.subjectVýšková Mapacze
dc.subjectLODcze
dc.subjectTeselacecze
dc.subjectCompute Shaderycze
dc.subjectTerrain Generationeng
dc.subjectProcedural Terraineng
dc.subjectHeight Mapeng
dc.subjectLODeng
dc.subjectTessellationeng
dc.subjectCompute Shaderseng
dc.titleProcedurální generování scény pro vlakový simulátorcze
dc.titleProcedural Scene Generation for Train Simulatoreng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeČmolík Ladislav
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu







Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam