Procedurální generování scény pro vlakový simulátor
Procedural Scene Generation for Train Simulator
dc.contributor.advisor | Bittner Jiří | |
dc.contributor.author | Petr Nahodil | |
dc.date.accessioned | 2023-06-08T22:51:42Z | |
dc.date.available | 2023-06-08T22:51:42Z | |
dc.date.issued | 2023-06-08 | |
dc.identifier | KOS-1089127941405 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/108710 | |
dc.description.abstract | Náplní této bakalářské práce je procedurální generování terénu za běhu aplikace, rozmisťování vegetace v tomto terénu, a jeho přizpůsobivost animační křivce definující trasu kolejí. Mělo by tedy být relativně jednoduché tuto práci spojit se simulátorem vlaku. Hlavní důraz byl kladen na dynamičnost a plynulost generování terénu nekonečného světa okolo kamery v reálném čase, a na minimalizaci zasekávání aplikace při samotném generování, tedy na jeho asynchronicitu. | cze |
dc.description.abstract | The scope of this bachelor thesis is procedural generation of terrain at run-time, the placement of vegetation in this terrain, and its adaptability to an animation curve defining a train track path. It should therefore be relatively simple to combine this work with a train simulator. The main focus was dynamic and fluid real-time generation of the infinite world around the camera, and on minimizing the application stuttering during the generation itself, i.e. on generating terrain asynchronously. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Generování Terénu | cze |
dc.subject | Procedurální Terén | cze |
dc.subject | Výšková Mapa | cze |
dc.subject | LOD | cze |
dc.subject | Teselace | cze |
dc.subject | Compute Shadery | cze |
dc.subject | Terrain Generation | eng |
dc.subject | Procedural Terrain | eng |
dc.subject | Height Map | eng |
dc.subject | LOD | eng |
dc.subject | Tessellation | eng |
dc.subject | Compute Shaders | eng |
dc.title | Procedurální generování scény pro vlakový simulátor | cze |
dc.title | Procedural Scene Generation for Train Simulator | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Čmolík Ladislav | |
theses.degree.discipline | Počítačové hry a grafika | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 13139 [432]