Zobrazit minimální záznam

Voice control in VR



dc.contributor.advisorSedláček David
dc.contributor.authorVít Gardoň
dc.date.accessioned2023-06-07T22:52:05Z
dc.date.available2023-06-07T22:52:05Z
dc.date.issued2023-06-07
dc.identifierKOS-1176615824505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108628
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá hlasovým ovládání menu ve virtuální realitě. V první části této práce se věnuji způsobu zpracování zvuku a jeho transformaci na využitelná data. Podstatou řešení hlasového ovládání je převod zvuku na text a jeho pochopení programem. Ve druhé a třetí části své práce se zaměřuji na analýzu řešení a návrh komponent pro hlasové ovládaní v herním enginu Unity. Čtvrtá část obsahuje návrh a implementační detaily demonstrační aplikace pro ovládání hlasem s využitím mnou navržených komponent. V páté části se práce věnuje testování a zpracování výsledku testování. Na základě asistovaného monitoringu jsou zjištěna data, která shrnují a hodnotí preferované způsoby ovládání.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with voice control of menus in virtual reality. In the first part of this thesis, I discuss how sound is processed and transformed into usable data. The essence of the solution is the conversion of sound to text and its understanding by the program. In the second and third part of my thesis, I focus on the solution analysis and design of components for voice control in the Unity game engine. The fourth part contains the design and implementation details of a demonstration application for voice control using my proposed components. In the fifth part, the thesis focuses on testing and processing the result of testing. Based on assisted monitoring, gathered data are used to summarize and evaluate the preferred control methods.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectvirtuální realitacze
dc.subjectVRcze
dc.subjectovládání hlasemcze
dc.subjecthlasově ovládané menucze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectvirtual realityeng
dc.subjectVReng
dc.subjectvoice controleng
dc.subjectmenueng
dc.subjectUnityeng
dc.titleVyužití hlasového ovládání ve VRcze
dc.titleVoice control in VReng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeMýlek Michal
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu














































Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam