Porovnání videofiltrů v GLSL a 2D Canvasu
Comparison of video filters in GLSL and 2D Canvas
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Radek Pleticha
Vedoucí práce
Žára Ondřej
Oponent práce
Malinovský Vít
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem práce je vytvořit JavaScriptovou knihovnu s použitím WebGL. Pomocí této knihovny bude možné provádět úpravy nad dvourozměrnými texturami pomocí jednoho či více shaderových programů v sérii. Tato knihovna bude testována na vzorové aplikaci, ve které se budou filtry, implementované pomocí shaderů, aplikovat na snímky videa v reálném čase. Posledně se bude měřit výkon aplikace s ohledem na snímky za sekundu upraveného videa a na časech strávených v shaderech. Tyto metriky budou měřeny v následujících kontextech: desktop vs. mobilní zařízení, integrovaná vs. dedikovaná grafická karta, v závislosti na rozlišení videa, v porovnání s čistě JavaScriptovou implementací. The aim of this work is to create JavaScript library which uses WebGL. With this library it will be possible to edit a two dimensional texture using on or more shader programs in series. This library will be tested on demo application in which filters, implemented using shaders, will be used edit frames of a video in real time. Lastly, performance will be measured on this application in regards to frames per second and time spent in each filter. Those metrics will be measured in following contexts: desktop vs. mobile device, integrated vs. dedicated graphics card, depending on video resolution, in comparison to pure JavaScript implementation.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [441]