ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • Disertační práce - 16000
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • Disertační práce - 16000
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Optimální kooperace jednotlivých segmentů osobní kolejové dopravy

Optimal Cooperation of Public Rail Transport Segments

Typ dokumentu
disertační práce
doctoral thesis
Autor
Pavel Purkart
Vedoucí práce
Týfa Lukáš
Oponent práce
Bulíček Josef
Studijní obor
Dopravní systémy a technika
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Instituce přidělující hodnost
ústav dopravních systémů



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Veřejná osobní doprava je komplexní propojený systém veřejných služeb v přepravě cestujících. Páteří systému jsou zpravidla systémy osobní kolejové dopravy, které se vyznačují vysokou kapacitou pro přepravu cestujících a separovanou dopravní cestou od ostatních módů dopravy. To je výborně předurčuje tvořit kostru celého systému. Zároveň v jejich případě je však nejsložitější řešení kapacity dopravní cesty a jejího přidělování. Nejsou tak ojediněné případy, ve kterých dochází ke střetu požadavků na přidělování kaapacity železniční dopravní cesty a k jejímu vyčerpání. Tato disertační práce si klade za cíl řešit právě tyto případy, přičemž řeší komplexně otázku, které segmenty osobní přepravy na dopravní cestu umístit v případě vzniku jejího přetížení.
 
Public transport is a comprehensive interconnected system of public passenger transport services. The backbone of the system is usually passenger rail transport system, which are characterized by a high capacity for passenger transport any by a separate traffic path from other modes of transport. This makes them very determined to for the backbone of the whole public transport system. At the same time, however, the most complicated solution in their case is the capacity of the railway traffic path and its allocation. Thus, there are not isolated cases in which there is a conflict between the requirements for the allocation of railway traffic path capacity and it full consumption. This dissertation aims to address precisely these cases, which segments of passenger should be allocated on the railway traffic path in the case of its overfulfilment.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/105057
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (4.134Mb)
Kolekce
  • Disertační práce - 16000 [76]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV