Optimální kooperace jednotlivých segmentů osobní kolejové dopravy
Optimal Cooperation of Public Rail Transport Segments
dc.contributor.advisor | Týfa Lukáš | |
dc.contributor.author | Pavel Purkart | |
dc.date.accessioned | 2022-11-15T12:19:18Z | |
dc.date.available | 2022-11-15T12:19:18Z | |
dc.date.issued | 2022-10-16 | |
dc.identifier | KOS-788052566905 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/105057 | |
dc.description.abstract | Veřejná osobní doprava je komplexní propojený systém veřejných služeb v přepravě cestujících. Páteří systému jsou zpravidla systémy osobní kolejové dopravy, které se vyznačují vysokou kapacitou pro přepravu cestujících a separovanou dopravní cestou od ostatních módů dopravy. To je výborně předurčuje tvořit kostru celého systému. Zároveň v jejich případě je však nejsložitější řešení kapacity dopravní cesty a jejího přidělování. Nejsou tak ojediněné případy, ve kterých dochází ke střetu požadavků na přidělování kaapacity železniční dopravní cesty a k jejímu vyčerpání. Tato disertační práce si klade za cíl řešit právě tyto případy, přičemž řeší komplexně otázku, které segmenty osobní přepravy na dopravní cestu umístit v případě vzniku jejího přetížení. | cze |
dc.description.abstract | Public transport is a comprehensive interconnected system of public passenger transport services. The backbone of the system is usually passenger rail transport system, which are characterized by a high capacity for passenger transport any by a separate traffic path from other modes of transport. This makes them very determined to for the backbone of the whole public transport system. At the same time, however, the most complicated solution in their case is the capacity of the railway traffic path and its allocation. Thus, there are not isolated cases in which there is a conflict between the requirements for the allocation of railway traffic path capacity and it full consumption. This dissertation aims to address precisely these cases, which segments of passenger should be allocated on the railway traffic path in the case of its overfulfilment. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Optimalizace | cze |
dc.subject | kapacita železniční dopravní cesty | cze |
dc.subject | metoda STEM | cze |
dc.subject | segmenty osobní kolejové dopravy | cze |
dc.subject | trať Plzeň-Žatec | cze |
dc.subject | Optimization | eng |
dc.subject | railway traffic path capacity | eng |
dc.subject | step method | eng |
dc.subject | public rail transport segments | eng |
dc.subject | railway line Plzeň-Žatec | eng |
dc.title | Optimální kooperace jednotlivých segmentů osobní kolejové dopravy | cze |
dc.title | Optimal Cooperation of Public Rail Transport Segments | eng |
dc.type | disertační práce | cze |
dc.type | doctoral thesis | eng |
dc.contributor.referee | Bulíček Josef | |
theses.degree.discipline | Dopravní systémy a technika | cze |
theses.degree.grantor | ústav dopravních systémů | cze |
theses.degree.programme | Technika a technologie v dopravě a spojích | cze |