Optimalizace konceptu uložení pohonného ústrojí studentského závodního motocyklu
Optimization of Drive System Mounting Concept in a Student Motorbike
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Tomáš Kotvald
Vedoucí práce
Svoboda Josef
Oponent práce
Majera Juraj
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Instituce přidělující hodnost
ústav dopravních prostředkůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá optimalizací konceptu uložení pohonného ústrojí studentského závodního silničního motocyklu. Cílem práce je analyzovat současný stav konstrukce převodové skříně závodního silničního motocyklu CTU Lions EVO 2.0 a navrhnout konstrukční změny, které povedou ke zvýšení účinnosti, funkčnosti a lepší montáži. V teoretické části práce jsou popsány jednotlivé části pohonného ústrojí motocyklu, soutěž MotoStudent, závodní silniční motocykl CTU Lions EVO 2.0 a současný stav převodové skříně u tohoto motocyklu. Praktická část práce se zabývá optimalizací uložení a odhalením nedostatků převodové skříně na stávajícím stavu motocyklu CTU Lions EVO 2.0 a doporučením pro další vývoj převodové skříně nové. The bachelor thesis „Optimization of Drive System Mounting Concept in a Student Motorbike“ deals with optimization of the concept of drive system of a student racing road motorcycle. The aim of the thesis is to analyse the current state of design of the gearbox of a racing road motorcycle CTU Lions EVO 2.0 and propose design changes that will lead to increased efficiency, functionality and better assembly. The theoretical part describes the individual parts of the motorcycle drive system, MotoStudent competition, racing road motorcycle CTU Lions EVO 2.0 and the current state of the gearbox of this motorcycle. The practical part of the thesis deals with optimization of the storage and detection of gearbox deficiencies on the current state of motorcycle CTU Lions EVO 2.0 and recommendations for further development of the new gearbox.