Zobrazit minimální záznam

Implementation of GLS Approach into Smartwings, a.s. Procedures



dc.contributor.advisorHajzler Ota
dc.contributor.authorMarek Musil
dc.date.accessioned2022-09-03T22:52:12Z
dc.date.available2022-09-03T22:52:12Z
dc.date.issued2022-09-03
dc.identifierKOS-1085117358205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103944
dc.description.abstractHlavním tématem této práce je GBAS Landing System (GLS), a to především jeho implementace do provozních postupů B737 MAX u tuzemského největšího leteckého dopravce. Aby mohla být pochopena důležitost tohoto systému, je nezbytné vysvětlit princip jeho fungování a zasadit jej do kontextu ostatních přiblížení založených na principu GNSS, především pak postupů RNP APCH. Vedlejším cílem je zjistit stav implementačních plánů po pandemii COVID-19. V praktické části jsou navrženy provozní postupy v souladu s platnými dokumenty a výcvikový program pro možné posouzení a následné nasazení do provozu u letecké společnosti Smartwings.cze
dc.description.abstractThis thesis mainly focuses on the GBAS Landing System (GLS), more precisely its implementation into B737 MAX standard operational procedures of the Czech biggest airline. To be able to fully understand the significance of this system, it is necessary to explain the principle of its operation and to put it into context with other GNSS based approaches with RNP APCH being the most significant. The side goal is to find out the status of implementation plans after the COVID-19 pandemic. In the practical part, the procedures and training curriculum for both ground and flight training are designed in compliance with legislative and operational documents and it might be passed onto Smartwings for further evaluation and subsequent deployment into use.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectGNSScze
dc.subjectGPScze
dc.subjectGLScze
dc.subjectGBAScze
dc.subjectxLScze
dc.subjectPřistávací systémcze
dc.subjectPBNcze
dc.subjectSOPcze
dc.subjectPřiblíženícze
dc.subjectPřistánícze
dc.subjectPostupycze
dc.subjectVýcvikcze
dc.subjectBoeing 737 MAXcze
dc.subjectB737cze
dc.subjectGNSSeng
dc.subjectGPSeng
dc.subjectGLSeng
dc.subjectGBASeng
dc.subjectxLSeng
dc.subjectLanding Systemeng
dc.subjectPBNeng
dc.subjectSOPeng
dc.subjectApproacheng
dc.subjectLandingeng
dc.subjectProcedureseng
dc.subjectTrainingeng
dc.subjectBoeing 737 MAXeng
dc.subjectB737eng
dc.titleZavedení přiblížení GLS do postupů společnosti Smartwings, a.s.cze
dc.titleImplementation of GLS Approach into Smartwings, a.s. Procedureseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeMalík Lubomír
theses.degree.disciplineInteligentní dopravní systémycze
theses.degree.grantorústav aplikované informatiky v dopravěcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojích 3cze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam