Virtuální zrcadlo
Virtual Mirror
dc.contributor.advisor | Žára Jiří | |
dc.contributor.author | Pavel Sillinger | |
dc.date.accessioned | 2022-05-31T22:52:50Z | |
dc.date.available | 2022-05-31T22:52:50Z | |
dc.date.issued | 2022-05-31 | |
dc.identifier | KOS-1241016341205 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/100873 | |
dc.description.abstract | Tento dokument obsahuje výsledky zkoumání v rámci Bakalářské práce na ČVUT. V této práci je popsána analýza možných technologií k sledování lidské postavy, převodu těchto informací do počítače a následné zobrazení v programu. Také se zde budeme zabývat možnostmi fyzikální simulace oblečení pro Unity 3D. | cze |
dc.description.abstract | This document contains results of my research within my Bachelor’s Thesis at Czech Technical University. This work describes the analysis of possible technologies for monitoring the human figure, transferring this information to a computer and then displaying in the program. We will also deal with the possibilities of physical simulation of clothing for Unity 3D. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Unity3D | cze |
dc.subject | Azure Kinect | cze |
dc.subject | Oblečení | cze |
dc.subject | Animace | cze |
dc.subject | Cloth | cze |
dc.subject | Unity3D | eng |
dc.subject | Azure Kinect | eng |
dc.subject | Cloth | eng |
dc.subject | Animation | eng |
dc.title | Virtuální zrcadlo | cze |
dc.title | Virtual Mirror | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Sedláček David | |
theses.degree.discipline | Počítačové hry a grafika | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 13139 [435]