Zobrazit minimální záznam

Materials Appearance in Unity



dc.contributor.advisorBittner Jiří
dc.contributor.authorJakub Kyselka
dc.date.accessioned2022-05-31T22:52:31Z
dc.date.available2022-05-31T22:52:31Z
dc.date.issued2022-05-31
dc.identifierKOS-1062775521505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/100869
dc.description.abstractHlavním cílem této práce je popsat základní BRDF funkce, empirické a fyzikální, používáné pro výpočet množství odraženého světla v materiálech a porovnat hlavní grafické pipeliny herního enginu Unity (Default, HDRP, URP) a jejich hlavní shadery. Součástí práce je také implementace aplikace v Unity pro porovnávání Unity pipeline a jejich shaderů.cze
dc.description.abstractThe main goal of this thesis is to describe the main BRDF functions, empirical and physical, used for calculating the amount of reflected light in materials and compare Unity's main graphical pipelines (Default, HDRP, and URP) and their main shaders. Part of this thesis is also an implementation of an application for the purpose of comparing Unity's pipelines and their shaders.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmateriálycze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectpipelinecze
dc.subjectshadercze
dc.subjectHDRPcze
dc.subjectURPcze
dc.subjectmaterialseng
dc.subjectUnityeng
dc.subjectpipelineeng
dc.subjectshadereng
dc.subjectHDRPeng
dc.subjectURPeng
dc.titleVzhled materiálů v Unitycze
dc.titleMaterials Appearance in Unityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSloup Jaroslav
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu































Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam