Vzhled materiálů v Unity
Materials Appearance in Unity
dc.contributor.advisor | Bittner Jiří | |
dc.contributor.author | Jakub Kyselka | |
dc.date.accessioned | 2022-05-31T22:52:31Z | |
dc.date.available | 2022-05-31T22:52:31Z | |
dc.date.issued | 2022-05-31 | |
dc.identifier | KOS-1062775521505 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/100869 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem této práce je popsat základní BRDF funkce, empirické a fyzikální, používáné pro výpočet množství odraženého světla v materiálech a porovnat hlavní grafické pipeliny herního enginu Unity (Default, HDRP, URP) a jejich hlavní shadery. Součástí práce je také implementace aplikace v Unity pro porovnávání Unity pipeline a jejich shaderů. | cze |
dc.description.abstract | The main goal of this thesis is to describe the main BRDF functions, empirical and physical, used for calculating the amount of reflected light in materials and compare Unity's main graphical pipelines (Default, HDRP, and URP) and their main shaders. Part of this thesis is also an implementation of an application for the purpose of comparing Unity's pipelines and their shaders. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | materiály | cze |
dc.subject | Unity | cze |
dc.subject | pipeline | cze |
dc.subject | shader | cze |
dc.subject | HDRP | cze |
dc.subject | URP | cze |
dc.subject | materials | eng |
dc.subject | Unity | eng |
dc.subject | pipeline | eng |
dc.subject | shader | eng |
dc.subject | HDRP | eng |
dc.subject | URP | eng |
dc.title | Vzhled materiálů v Unity | cze |
dc.title | Materials Appearance in Unity | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Sloup Jaroslav | |
theses.degree.discipline | Počítačové hry a grafika | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Bakalářské práce - 13139 [383]