Bezpečnostní a asistenční systémy vozidel
Safety and Assistant Vehicle Systems
dc.contributor.advisor | Votruba Zdeněk | |
dc.contributor.author | Vojtěch Rulc | |
dc.date.accessioned | 2022-01-21T14:19:12Z | |
dc.date.available | 2022-01-21T14:19:12Z | |
dc.date.issued | 2020-09-17 | |
dc.identifier | KOS-691746799805 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/99091 | |
dc.description.abstract | Předmětem této práce je představení nové třívrstvé metodiky pro posuzování bezpečnosti asistenčních systémů. V 1. úrovni jsou funkce navrženy na základě realistických předpokladů týkajících se běžných dopravních situací a scénářů. Funkce jsou následně na 2. úrovni testovány podle katalogu testovacích scénářů s cílem určit hodnoty parametrů hraničních pro vznik nevyhnutelné nehody. Ve třetím kroku, nejzásadnějším z pohledu přínosu a inovativnosti této práce, se s ohledem na predikované následky pro zúčastněné pasažéry provede analýza případů, u kterých nelze zabránit havárii. | cze |
dc.description.abstract | The subject of this thesis is a new three-layer methodology for assessing the safety of assistance systems. In level 1, the functions are designed on the basis of realistic assumptions concerning common traffic situations and scenarions. The functions are then tested at level 2 according to the catalog of test scenarios in order to determine the boundary values of the parameters for the occurence of an unavoidable accident. In the third step, the most crucial in terms of the benefits and innovativeness of this work, with regard to the predicted consequences for the passengers involved, an analysis of cases in which an accident cannot be prevented will be performed. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Bezpečnost | cze |
dc.subject | metodika | cze |
dc.subject | asistenční systémy | cze |
dc.subject | následky dopravní nehody | cze |
dc.subject | Safety | eng |
dc.subject | methodology | eng |
dc.subject | assistance systems | eng |
dc.subject | traffic accident consequences | eng |
dc.title | Bezpečnostní a asistenční systémy vozidel | cze |
dc.title | Safety and Assistant Vehicle Systems | eng |
dc.type | disertační práce | cze |
dc.type | doctoral thesis | eng |
dc.contributor.referee | Palčák František | |
theses.degree.discipline | Inženýrská informatika v dopravě a spojích | cze |
theses.degree.grantor | ústav dopravní telematiky | cze |
theses.degree.programme | Inženýrská informatika | cze |