Zobrazit minimální záznam

Safety and Assistant Vehicle Systems



dc.contributor.advisorVotruba Zdeněk
dc.contributor.authorVojtěch Rulc
dc.date.accessioned2022-01-21T14:19:12Z
dc.date.available2022-01-21T14:19:12Z
dc.date.issued2020-09-17
dc.identifierKOS-691746799805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/99091
dc.description.abstractPředmětem této práce je představení nové třívrstvé metodiky pro posuzování bezpečnosti asistenčních systémů. V 1. úrovni jsou funkce navrženy na základě realistických předpokladů týkajících se běžných dopravních situací a scénářů. Funkce jsou následně na 2. úrovni testovány podle katalogu testovacích scénářů s cílem určit hodnoty parametrů hraničních pro vznik nevyhnutelné nehody. Ve třetím kroku, nejzásadnějším z pohledu přínosu a inovativnosti této práce, se s ohledem na predikované následky pro zúčastněné pasažéry provede analýza případů, u kterých nelze zabránit havárii.cze
dc.description.abstractThe subject of this thesis is a new three-layer methodology for assessing the safety of assistance systems. In level 1, the functions are designed on the basis of realistic assumptions concerning common traffic situations and scenarions. The functions are then tested at level 2 according to the catalog of test scenarios in order to determine the boundary values of the parameters for the occurence of an unavoidable accident. In the third step, the most crucial in terms of the benefits and innovativeness of this work, with regard to the predicted consequences for the passengers involved, an analysis of cases in which an accident cannot be prevented will be performed.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectBezpečnostcze
dc.subjectmetodikacze
dc.subjectasistenční systémycze
dc.subjectnásledky dopravní nehodycze
dc.subjectSafetyeng
dc.subjectmethodologyeng
dc.subjectassistance systemseng
dc.subjecttraffic accident consequenceseng
dc.titleBezpečnostní a asistenční systémy vozidelcze
dc.titleSafety and Assistant Vehicle Systemseng
dc.typedisertační prácecze
dc.typedoctoral thesiseng
dc.contributor.refereePalčák František
theses.degree.disciplineInženýrská informatika v dopravě a spojíchcze
theses.degree.grantorústav dopravní telematikycze
theses.degree.programmeInženýrská informatikacze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam