Zobrazit minimální záznam

Evaluation of customer satisfaction



dc.contributor.advisorJandera Jan
dc.contributor.authorKrivobokova Olga
dc.date.accessioned2012-07-24T12:20:23Z
dc.date.available2012-07-24T12:20:23Z
dc.date.issued2012-07-24
dc.date.submitted2012-07-24 14:13:03.0
dc.identifierKOS-126529691104
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/9719
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one’s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.titleHodnocení spokojenosti zákazníků
dc.titleEvaluation of customer satisfactioneng
dc.typedisertační prácecze
dc.date.updated2012-07-24T12:20:23Z
dc.date.accepted2011-09-09 00:00:00.0
dc.description.departmentkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.namePh.D.cze
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
theses.degree.grantorFakulta elektrotechnickácze
theses.degree.programmeElektrotechnika a informatikacze
evskp.contactČVUTcze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam