Otevřená zahrada - ZŠ Terezín
Open Garden - Primary School Terezín
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kateřina Mikešová
Vedoucí práce
Trevisan Jitka
Oponent práce
Velička Petr
Studijní program
Krajinářská architekturaInstituce přidělující hodnost
ústav zahradní a krajinné architekturyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Řešené území se nachází v areálu základní školy Terezín. Město Terezín je charakteristické svou jasně danou urbanistickou strukturou, která je definována barokním opevněním a vytváří jeho uzavřený charakter. Řešené území se tak sice nachází na katastrálním území Terezína, avšak až za těmito pevnostními hranicemi. Návrh Otevřená zahrada se tedy snaží o propojení města s odlehlejším areálem školy a zároveň i o spojení školní budovy s jejím venkovním areálem. Projekt odstraňuje bariéry a propojuje město se školou vytvořením komunitní zahrady, díky které se areál školy stává otevřený pro komunitu a jeho využití tak nekončí v čase ukončení školních aktivit ale má své využití po celý den. Řešené území se nachází v areálu základní školy Terezín. Město Terezín je charakteristické svou jasně danou urbanistickou strukturou, která je definována barokním opevněním a vytváří jeho uzavřený charakter. Řešené území se tak sice nachází na katastrálním území Terezína, avšak až za těmito pevnostními hranicemi. Návrh Otevřená zahrada se tedy snaží o propojení města s odlehlejším areálem školy a zároveň i o spojení školní budovy s jejím venkovním areálem. Projekt odstraňuje bariéry a propojuje město se školou vytvořením komunitní zahrady, díky které se areál školy stává otevřený pro komunitu a jeho využití tak nekončí v čase ukončení školních aktivit ale má své využití po celý den.
Kolekce
- Bakalářské práce - 15120 [138]