Posudek křížení letištní dráhy s dešťovou stokou DN 1600.
dc.contributor.author | Barták J. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-18T17:01:42Z | |
dc.date.available | 2021-03-18T17:01:42Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier | V3S-348493 | |
dc.identifier.citation | BARTÁK, J. Posudek křížení letištní dráhy s dešťovou stokou DN 1600. Znalec. 2020, XXX(1/2020), 10-14. ISSN 1805-6881. | |
dc.identifier.issn | 1805-6881 (print) | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/93913 | |
dc.description.abstract | Posouzení způsobu realizace křížení letištní vzletové/ přistávací dráhy s dešťovou stokou DN1600. Posouzeny byly tři možné technologické postupy výstavby – konvenční ražba Novou rakouskou tunelovací metodou, mikrotuneláž štítem s tlakovou ochranou čela výrubu a otevřený výkop. Rozhodujícími kritérii při posuzování jednotlivých metod byla rychlost výstavby a minimalizace sedání podloží pod přistávací letištní dráhou. | cze |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Komora soudních znalců ČR | |
dc.relation.ispartof | Znalec | |
dc.rights | Creative Commons Attribution-NoDerivs (CC BY-ND) 4.0 | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | |
dc.subject | intersection | eng |
dc.subject | sewer | eng |
dc.subject | deformation | eng |
dc.subject | runway | eng |
dc.title | Posudek křížení letištní dráhy s dešťovou stokou DN 1600. | cze |
dc.title.alternative | Assessment of the Intersection of the Airport Runway with Rain Sewer DN1600. | eng |
dc.type | článek v časopise | cze |
dc.type | journal article | eng |
dc.rights.access | openAccess | |
dc.type.status | Peer-reviewed | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.description.abstract-translated | Assessment of implementation of the intersection of the airport runway with rain sewer DN1600. Three possible technological construction methods were assessed - conventional excavation using the New Austrian Tunneling Method, microtunneling with a shield with pressure protection of the excavation face and an open excavation. The decisive criteria in the assessment of individual methods were the speed of construction and the minimization of deformations of the subsoil under the runway. | eng |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Publikační činnost ČVUT [1342]
Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Creative Commons Attribution-NoDerivs (CC BY-ND) 4.0