Zobrazit minimální záznam

Psychology of Advertising and it´s Use for Company Image



dc.contributor.advisorMynaříková Lenka
dc.contributor.authorJan Bažant
dc.date.accessioned2020-09-11T09:51:16Z
dc.date.available2020-09-11T09:51:16Z
dc.date.issued2020-09-10
dc.identifierKOS-993107120805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/90682
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na oblast psychologie reklamy a jejího využití na podporu image společnosti. Teoretická část zasazuje reklamu do marketingového celku a věnuje se teoretickému popisu marketingové komunikace. Druhá část teoretické práce je zaměřena na psychologii reklamy a faktory, které ovlivňují chování spotřebitele. Cílem praktické části je detailní vyhodnocení reklamní kampaně společnosti ČSOB a.s. metodou dotazníku, analýzy prodejů produktů společnosti a polostrukturovaným rozhovorem. Na základě výsledku těchto analýz vznikl soubor doporučení.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis is focused on the psychology of advertising and its use to support the image of society. The theoretical part places advertising in the marketing unit and deals with the theo-retical description of marketing communication. The second part of the theoretical work is focused on the psychology of advertising and factors that affect consumer behavior. The goal of the practical part is a detailed evaluation of the advertising campaign of ČSOB a.s. by questionnaire method, analysis of sales of the company's products and a semi-structured interview. Based on the results of these analyzes a set of recommendations was created.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectReklamacze
dc.subjectpsychologiecze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectimage společnosticze
dc.subjectAdvertisingeng
dc.subjectpsychologyeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectcompany imageeng
dc.titlePsychologie reklamy a její využití pro image organizacecze
dc.titlePsychology of Advertising and it´s Use for Company Imageeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKrálová Petra
theses.degree.grantorinstitut pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam