Zobrazit minimální záznam



dc.contributor.authorTýfa L.
dc.contributor.authorJavořík T.
dc.contributor.authorVašica D.
dc.contributor.authorLádyš L.
dc.contributor.authorBiľová M.
dc.contributor.authorMatoušek A.
dc.date.accessioned2019-03-27T22:30:52Z
dc.date.available2019-03-27T22:30:52Z
dc.date.issued2014
dc.identifierV3S-225623
dc.identifier.citationTÝFA, L., et al. Korekce výpočtových metodik emisí hluku na rekonstruovaných železničních tratích v České republice jako nástroj k objektivizaci modelovaných hodnot. Fyzikálne faktory prostredia. 2014, IV(1), 14-18. ISSN 1338-3922.
dc.identifier.issn1338-3922 (print)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/81580
dc.description.abstractJiž několik let dochází v České republice k rekonstrukcím železničních tratí. Avšak doposud nebylo ověřeno, jakým způsobem ovlivní změny železničního svršku emise hluku ze železniční dopravy. To má za následek, že v případě výhledové predikce hluku často dochází k nadhodnocení nebo k podhodnocení akustické situace v okolí železničních tratí a tím také k předimenzování nebo poddimenzování návrhů protihlukových opatření. Tato situace vedla vybrané pracovníky ČVUT v Praze Fakulty dopravní a společnosti EKOLA group, spol. s r.o., k řešení projektu, který přispívá k řešení uvedené situace. Hlavní výsledky tohoto projektu, řešeného v letech 2011–2013, představuje tento článek.cze
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocze
dc.publisherTUKE, Strojnícka fakulta, Katedra environmentalistiky
dc.relation.ispartofFyzikálne faktory prostredia
dc.subjectrailwayeng
dc.subjectnoiseeng
dc.subjectnoise emissioneng
dc.subjectrailway superstructureeng
dc.titleKorekce výpočtových metodik emisí hluku na rekonstruovaných železničních tratích v České republice jako nástroj k objektivizaci modelovaných hodnotcze
dc.title.alternativeCorrection calculation methodologies of noise emissions in reconstructed railway lines in the Czech Republic as tool to objectification modelled valueseng
dc.typečlánek v časopisecze
dc.typejournal articleeng
dc.relation.projectidinfo:eu-repo/grantAgreement/Technology Agency of the Czech Republic/TA/TA01030087/CZ/Influence Measures on Railway Infrastructure to Reduce Emergence and Spread of Noise from Moving Trains/HLUVLA
dc.rights.accessembargoedAccess
dc.date.embargoEndDate2017-06-30
dc.type.statusPeer-reviewed
dc.type.versionpublishedVersion
dc.description.abstract-translatedRailway lines reconstructions are going on in the Czech Republic for several years. But not yet verified how the changes affect the track superstructure noise emissions from railway transport. This has the effect that if a prospective prediction of noise leads to overestimation or underestimation of the acoustic conditions around the railway lines often and thus to oversizing or undersizing proposals noise reduction measures. This situation led the selected employees from CTU in Prague, Faculty of Transportation Sciences and EKOLA group company to the project that contributes to addressing that situation. This article represents the main results of this project (solved in 2011-2013).eng


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam