Zobrazit minimální záznam



dc.contributor.authorŽák J.
dc.contributor.authorFiedler J.
dc.contributor.authorMondschein P.
dc.contributor.authorJarušková D.
dc.date.accessioned2019-03-27T22:29:02Z
dc.date.available2019-03-27T22:29:02Z
dc.date.issued2013
dc.identifierV3S-215442
dc.identifier.citationŽÁK, J., et al. Statistické hodnocení únavových zkoušek asfaltových směsí a jejich aplikace při navrhování vozovek – část 1. Silnice Mosty. 2013,(3), 27-32. ISSN 1804-8684.
dc.identifier.issn1804-8684 (print)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/81513
dc.description.abstractŽivotnost asfaltových hutněných směsí v konstrukci vozovky je v laboratorních podmínkách simulována zkouškou odolnosti proti únavě. Výsledky únavové zkoušky jsou nejčastěji aproximovány Wöhlerovými křivkami. Parametry únavy jsou dále využívány jako charakteristika vstupující do návrhu konstrukce vozovky. Protože jde o složitou problematiku, je příspěvek rozdělen na tři části. V první části budou popsány základní vztahy při hodnocení únavových zkoušek a zhodnocen postup podle evropské normy. V druhé části, v příštím čísle zpravodaje, bude popsáno stanovení intervalu spolehlivosti regresní přímky a komentována variabilita únavových zkoušek. Bude to ilustrováno na kruhových zkouškách únavy ve Francii. Aplikaci v návrhové metodě pak bude věnována třetí část příspěvku.cze
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocze
dc.publisherSdružení pro výstavbu silnic
dc.relation.ispartofSilnice Mosty
dc.subjectFatigueeng
dc.subjectpavement designeng
dc.subjectstatistical assesmenteng
dc.titleStatistické hodnocení únavových zkoušek asfaltových směsí a jejich aplikace při navrhování vozovek – část 1cze
dc.title.alternativeResistance to Fatigue Statistical Assesment and its Application in Pavement Design - Part 1eng
dc.typečlánek v časopisecze
dc.typejournal articleeng
dc.rights.accessopenAccess
dc.type.versionpublishedVersion
dc.description.abstract-translatedThe durability of asphalt mixtures is simulated with the resistance to fatigue test in the laboratory. The test results are fitted with the Whöler curves (S-N curves). The parameters of fatigue resistance are further used in the Pavement Design. Because the statistical assessment discussed in this article is complicated topic, the article is split into two parts. The first part deals with basic relations affecting the resistance to fatigue test evaluation and discuss the European standardization.eng


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam