MULTIMODÁLNÍ DOPRAVNÍ TERMÍNÁL PRAHA RUZYNĚ
MULTIMODAL TRANSPORT HUB PRAHA RUZYNĚ
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Pokoj Ondřej
Vedoucí práce
Florián Miloš
Oponent práce
Klokočka Jiří
Studijní obor
ArchitekturaStudijní program
Architektura a urbanismusInstituce přidělující hodnost
ústav modelového projektováníObhájeno
2018-06-13Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Projekt vychází ze dvou hlavních současných záměrů. Zaprvé rozšíření stávajícího Terminálu 2 v rámci nového zastavovacího plánu Airport City a zadruhé napojení letiště na jednotlivé druhy železniční dopravy. Jedná se o vysokorychlostní železnici na trati Praha-Drážďany, prodloužení trasy metra A ze stanice Nádraží Veleslavín a příměstskou dráhu Praha, Masarykovo nádr.-Kladno. Cílem je návrh dopravního přestupního terminálu v místě křížení těchto dopravních cest a vytvoření obytného přehledného prostředí s důrazem na rychlý přesun cestujících a jejich komfort při čekání na další spoj. The project is based on two main synchronic intentions. On the one hand an extension of Terminal 2 as part of a bigger development of the Airport City and on the other hand linking the airport with rail transport, i.e. the net of European high-speed trains, an extension of Metro A and the suburban railway PragueKladno. The goal is to design a transfer transport hub at the crossing point of these traffic routes and create a human-friendly and clearly organized environment with an accent on quick movement of passengers and their comfort while waiting for the next traffic connection.