Zobrazit minimální záznam



dc.contributor.advisorNovák, Jiří
dc.contributor.authorSobotka, Jan
dc.date.accessioned2017-10-04T08:59:26Z
dc.date.available2017-10-04T08:59:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/72723
dc.description.abstractStále narustající složitost automobilových elektronických systému vytvárí poptávku po vhodných validacních a testovacích metodách. Smerování automobilového prumyslu k plne autonomním vozidlum tento trend dále podporuje. Cílem práce je rozšírit množinu dostupných testovacích metod v nekolika oblastech. První takovou oblastí jsou mericí metody pro komunikacní sbernici FlexRay. V porovnání se staršími standardy CAN a LIN je radic této sbernice konfigurován mnohem vetším množstvím parametru. Pro zajištení správné funkce systému je nutné overit, že aktuální hodnoty techto parametru odpovídají hodnotám požadovaným. Tento úkol vyžaduje návrh mericích metod schopných identifikovat skutecné hodnoty parametru. Další oblastí vyžadující doplnení stávajících testovací možností je integracní testování automobilové elektroniky. S rostoucím poctem elektronických rídicích jednotek zacíná být stávající zpusob testování pomocí rucne navržených a implementovaných testovacích sekvencí nedostatecný. Práce se zabývá automatizací generování techto testovacích sekvencí s využitím principu Model-based testování. Testovací sekvence jsou generovány z modelu specifikovaných casovanými automaty. Soucástí práce je návrh tohoto inovativních testovacího konceptu. Rešení je následne implementováno ve forme testovacího nástroje Taster a také je predstavena nová HIL testovací platforma založená na modulárním hardwaru firmy National Instruments. Overení této metody je provedeno formou dvou prípadových studií. První demonstruje metodu na problému testováním systému bezklícového zapalování, druhá potom testuje reálný systém otvírání pátých dverí automobilu.cze
dc.language.isoenen
dc.subjectTestovánícze
dc.subjectFlexRaycze
dc.subjectParametrycze
dc.subjectElektronikacze
dc.titleMethods for Verification and Validation of Automotive Distributed Systemscze
dc.typedisertační prácecze
dc.description.departmentKatedra měření
theses.degree.disciplineMěřicí technika
theses.degree.grantorČeské vysoké učení technické v Praze. Fakulta elektrotechnická. Katedra měření
theses.degree.programmeElektrotechnika a informatika


Soubory tohoto záznamu



Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam