Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení, B2C Brand Building in the Sporty Fashion Sector
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Daňková Leona (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Předložená bakalářská práce je zaměřena především na charakteristiku obchodování na internetu v rámci B2C e-commerce v České republice, definování výhod a nevýhod pro prodávajícího a spotřebitele, popis marketingu. V první ...
Marketingový plán vybrané společnosti ze sportovního odvětví (případová studie, studie proveditelnosti), Marketing Plan of a Selected Company (Case Study, Feasibility Study)
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Antošová Gabriela (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-01)
Bakalářská práce se vypořádává v teoretické části s vysvětlením všech podstatných pojmů, které se poté z větší části objeví i v části praktické a budou tak ukázány názorně a v praxi. Praktická část začíná marketingovým ...