Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s., Marketing Plan for the Company PROFIL NÁBYTEK, a.s.
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a ...
Strategický plán rozvoje města Mnichovice, Strategic development plan of the city of Mnichovice
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
Cílem diplomové práce je vypracovat strategický plán města Mnichovice. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část nejdříve obsahuje informace o obci, jejím významu, orgánech a rozpočtu. Dále je již ...