• Budování start-up v oblasti automotive (případová studie) 

      Autor: Petr Dvořák; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Bakalářská práce se zabývá zmapováním možností proveditelnosti založení úspěšného start-upu v oblasti automotive na území Středočeského kraje, severně od Prahy. V současné době je oblast automobilového průmyslu na velkém ...
    • Podnikatelský plán na založení kavárny 

      Autor: Sára Výšková; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Hykš Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-31)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský plán pro založení kavárny na Praze 2 - Vinohrady. Práce je podkladem pro budoucí podnikání autorky. Hlavním cílem je vytvoření životaschopného podniku, který se stane ...
    • Podnikatelský plán volnočasového centra Move It! 

      Autor: Michaela Nováková; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Tato bakalářská práce obsahuje základní poznatky a informace k vytvoření podnikatelského plánu, které jsou následně aplikované v praktické části. Cílem této bakalářské práce je vypracování plánu na založení volnočasového ...
    • Zhodnocení úspěšnosti vybrané start-up společnosti 

      Autor: Daniel Honzík; Vedoucí práce: Plzáková Lucie; Oponent práce: Štěpánek Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-01)
      Diplomová práce se zabývá tématem start-upové společnosti Ajedeš s.r.o. a její ana-lýzou. Cílem diplomové práce je analyzovat a vyhodnotit současný stav této spo-lečnosti, a to jak z pohledu marketingové výkonnosti, zvolené ...