ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta architektury
  • kabinet modelového projektování
  • Diplomové práce - 15116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta architektury
  • kabinet modelového projektování
  • Diplomové práce - 15116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

DANJIANG BRIDGE

DANJIANG BRIDGE

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Hlava Miroslav
Vedoucí práce
Florián Miloš
Oponent práce
Šejnoha Jiří
Studijní obor
Architektura
Studijní program
Architektura a urbanismus
Instituce přidělující hodnost
kabinet modelového projektování



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Práce se zabývá návrhem mostu Danjiang v ústí řeky Tamsui, spojující městské části Tamsui a Bali, které se nacházejí v severozápadní části města Tchaj-pej. Cílem řešení je most, který s využitím principu adaptivních konstrukcí šetrně zachází s využitím stavebního materiálu a energií.
 
Topic of this paper is Danjiang Bridge project, which is proposed to connect Tamsui District and Bali District, both part of Taipei, located north east from the Taipei City on the Tamsui River. Target of the project is designing a bridge, which is using the idea of adaptive structures to reduce the material and energy requirements of such a project.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/70613
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (4.191Mb)
POSUDEK (686.8Kb)
POSUDEK (873.1Kb)
POSUDEK (708.3Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 15116 [58]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Návrh plechobetonové mostovky dálničního mostu 

    Autor: Drozda Jiří; Vedoucí práce: Rotter Tomáš
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
  • Load rating of masonry arch bridges relativistic scale modeling hypothesis 

    Autor: Posch Marek; Vedoucí práce: Řeřicha Petr; Oponent práce: Drdácký Miloš
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-11-24)
    Optimální údržba a využívání stávající dopravní infrastruktury má velký ekonomický význam. Podstatnou její součástí jsou zděné klenbové mosty a propustky pozemních komunikací, jejich stáří je kolem sta let a tomu odpovídá ...
  • Thermo-Mechanical Analysis of Charles Bridge in Prague 

    Autor: Toesca Massimo; Vedoucí práce: Krejčí Tomáš
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-07-29)

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV