Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Inovace marketingového mixu společnosti Mixit, s.r.o., Innovation of Marketing Mix for Mixit Company
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Havránek Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nástrojů marketingového mixu vybrané obchodní společnosti. Člení se do dvou částí. Teoretická část bakalářské práce je věnována literární rešerši, v rámci které jsou vymezeny základní ...
Inovace marketingového mixu společnosti Mixit, s.r.o., Innovation of Marketing Mix for Mixit Company
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Havránek Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-18)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nástrojů marketingového mixu vybrané obchodní společnosti. Člení se do dvou částí. Teoretická část bakalářské práce je věnována literární rešerši, v rámci které jsou vymezeny základní ...