Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Aplikace pro výuku první pomoci, Application for the first aid education
; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Louda Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-04)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím technologie chatbot ve vzdělávání. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s technologií, její historií a praktickým využitím. Součástí teoretické práce je analýza existujících ...
Chatbot pro podporu výuky sběru informací, Chatbot for Collecting Information Education Support
; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Zíka Adam (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
Tato bakalářská práce se věnuje tvorbě experimentálního chatbota, pro využití ve výuce předmětu BI-TIS na Fakultě informačních technologií ČVUT. Hlavním cílem této práce je zjistit, jestli takový experiment bude úspěšný a ...
Návrh a implementace aplikace pro podporu rezervace místností, Design and implementation of rooms reservation system
; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Šebek Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
Bakalářská práce se zabývá analýzou výukových materiálů předmětu "Informační systémy", návrhem, implementací aplikace pro rezervaci místností a nasazením aplikace do IBM Cloud. Popisuje prototypování, prototypovací nástroje, ...
Využití chatbota pro podporu vybraných CRM procesů, Chatbot Support of Selected CRM Processes
; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Louda Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-13)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využití chatbota pro podporu CRM procesů. Cílem teoretické části práce je seznámit čtenáře s problematikou CRM systémů a chatbotů obecně, dále pak popsat CRM procesy, v rámci ...