Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Dráček IV - Optimalizace uživatelského rozhraní, Dragon IV - User interface optimalization
; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pavlíčková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
Cílem této práce je navrhnout nové uživatelského rozhraní aplikace Dráček, která je vyvíjena od roku 2015. Aplikace má pomoci žákům 1. až 5. třídy s procvičováním matematických dovedností a zároveň umožnit učitelům zadávat ...
Myšák - Editor pracovních listů, Mouse - worksheet editor
; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Sýkora Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací editoru pro vytváření nových úrovní pro výukovou aplikaci Myšák, která se zaměřuje na děti předškolního věku. Tyto úrovně jsou založeny na pracovních listech od psychologů. Práce ...
Linky - Nástroj pro grafické programování, Linky - Graphical programming tool
; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Berka Roman (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci nástroje pro grafické programování, který lze použít k vytváření jednoduchých aplikací pro světelnou instalaci Linky. Součástí práce je analýza současného stavu systému a také ...
Proces zajištění kvality v microslužbovém systému včetně UX testovaní, The process of quality assurance in the microservice system including UX testing
; Vedoucí práce: Novák Jiří; Oponent práce: Chludil Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-17)
Je veřejným tajemstvím, že při tvorbě software dochází k nedorozumění mezi zadavatelem, vývojářem a koncovým uživatlem. Taková nedorozumění pak nezanedbatelně navyšují pracnost daného řešení. Proces zajištění kvality je ...