Myšák - Editor pracovních listů
Mouse - worksheet editor
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kateřina Kasalická
Vedoucí práce
Chludil Jiří
Oponent práce
Sýkora Tomáš
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá návrhem a implementací editoru pro vytváření nových úrovní pro výukovou aplikaci Myšák, která se zaměřuje na děti předškolního věku. Tyto úrovně jsou založeny na pracovních listech od psychologů. Práce se nejdříve zabývá analýzou podkladových pracovních listů a na základě uživatelského testování s cílovou skupinou navrhuje změny v implementovaných úrovních. Výuková aplikace je implementována v editoru Unity 3D. Proto se práce dále zabývá analýzou Unity scén. Dále analyzuje možné způsoby, jak vytvářet nové úrovně pro Unity aplikaci. V návrhové a implementační části práce podrobněji popisuje, jak vytvářet nové scény pro Unity aplikaci, a věnuje se tvorbě intuitivního uživatelského rozhraní editoru. This thesis is concerned with the design and implementation of the editor for creation of new levels for educational application The Mouse for preschool children. These levels are based on worksheets from psychologists. First task of this thesis is to analyze the worksheets and perform user testing of the implemented levels with the target audience. Based on the user testing, the thesis suggests changes in the implemented levels. The educational application The Mouse is implemented in editor Unity 3D. Therefore this thesis deals with the analysis of Unity scenes. The thesis analyzes possible ways to create new levels for the Unity application. In the design and implementation chapters thesis describes creation of new scenes for an Unity application and is concerned with the creation of intuitive user interface of the editor.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1608]