• Lokalizace orientačních značek v obrazu pomocí neuronových sítí 

      Autor: Egor Ulianov; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
      Práce popisuje moderní přistup k detekci objektů typu „fiducial marker“ prostřednictvím konvolučních neuronových sítí na mobilních zařízeních. Nejmodernější typy architektur byly prozkoumané, a některé z nich byly použité ...
    • NUSELSKÉ ÚDOLÍ 

      Autor: Martin Želiar; Vedoucí práce: Císler Ondřej; Oponent práce: Závodný Lubomír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Snaha nájsť riešenie priestoru v kontakte Nuselského údolia s mostom, ktorý svojim príchodom narušil tunajšiu historickú zástavbu. Dotvorenie blokov pod Nuselským mostom, vytýčenie verejného priestoru. Navrhujem dom - domy ...
    • Platformová hra pro Android v Unity engine 

      Autor: Jakub Dřímal; Vedoucí práce: Šebek Jiří; Oponent práce: Kukačka David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Tato práce se zabývá vytvořením mobilní hry pro platformu Android v herním engine Unity. Součástí práce je porovnání nejznámějších herních enginů a podrobnější analýza zvoleného editoru. Dále práce popisuje návrh hry v ...
    • Prohlížečka 3D modelů ve virtuální realitě 

      Autor: Petr Šimek; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      Práce pojednává o tvorbě aplikace na prohlížení Langwailova modelu Prahy ve virtuální realitě. V rámci práce byly navrženy, implementovány a testovány různé způsoby prohlížení 3D modelů ve virtuální realitě. Jedním z ...
    • Sledování více uživatelů VR světa ve sdíleném fyzickém prostoru 

      Autor: Isabella Skořepová; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žákovská Uršula
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)
      Tato práce představuje návrh a implementaci komplexního systému pro vytváření víceuživatelských zážitků ve virtuální realitě (VR). Práce se primárně zaměřila na vývoj pluginu založeného na enginu OpenXR se zvláštním důrazem ...
    • Využití herního enginu pro vytváření a sdílení poznámek 

      Autor: Ivan Oryshchenko; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem a vývojem aplikace pro psaní poznámek, která kombinuje efektivní techniky výuky, gamifikuje proces studia a umožňuje uživatelům volně prozkoumávat poznámky ostatních. Shrnuji zde ...