Prohlížení České vysoké učení technické v Praze dle předmětu "ray-tracing"
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
-
Akustické modelování v systému ODEON
; Vedoucí práce: Brothánek Marek; Oponent práce: Pospíšil Milan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-03)Práce pojednává o prostorové akustice a jejím softwarovém modelování. Cílem práce je seznámit se s prostorovou akustikou, jejími parametry, způsoby určení parametrů a jejich interpretací. Dále se seznámit s metodami ... -
Akustické modelování v systému ODEON
; Vedoucí práce: Brothánek Marek; Oponent práce: Pospíšil Milan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-05)Tato bakalářská práce se zabývá prostorovou akustikou a její simulací. K problematice práce obsahuje teoretický základ, skládající se z obecných poznatků z akustiky a konkretních doporučení a požadavků na vnitřní prostory. ... -
Dynamické Difuzní Globální Osvětlení
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)Představujeme naši implementaci algoritmu pro výpočet globálního osvětlení v reálném čase založený na světelných polích z nedávno vydaného článku. Tato metoda využívá sledování paprsků pro aproximaci několika násobného ... -
Hydrodynamické simulace generování a propagace rentgenového záření v laserovém plazmatu
; Vedoucí práce: Kuchařík Milan; Oponent práce: Mašek Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-21)Hydrodynamické simulace v kombinaci s metodou trasování paprsků představují užitečný nástroj pro studium plazmatu jako média vhodného k zesilování rentgenového záření. Modelováním plazmatu vzniklého interakcí laserového ... -
Renderovací procesy v Unity pro virtuální realitu
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Pospíšil Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)Předmětem této bakalářské práce je analýza různých renderovacích pipeline v Unity, popsání a otestování výkonnosti efektů ray-tracingu v Unity a popsání procesu konverze projektu z jedné renderovací pipeline do druhé