Prohlížení České vysoké učení technické v Praze dle předmětu "pupil"
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
-
Připravenost žáků základních škol v rámci projektu POKOS – příprava občanů k obraně státu
; Vedoucí práce: Donevová Monika; Oponent práce: Dörfel Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-21)Bakalářská práce se zabývá připraveností žáků v oblasti Přípravy občanů k obraně státu (dále jen „POKOS“), konkrétně analýzou znalostí žáků sedmých a osmých tříd dvou základních škol z této oblasti. V teoretické části jsou ... -
Studenti se speciálnimi vzdělávacími potřebami na střední odbomé škole z pohledu učitelů.
; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Dobrovská Dana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-11)Předložená práce se zabývá inkluzí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední odborné škole z pohledu učitelů. Cílem je zlepšení pohledu na inkluzi a větší informovanost. Teoretická část obsahuje základní ... -
Učební text/vzorové přípravy pro výuku odborného předmětu
; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Andres Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-01)Cílem bakalářské práce je vytvoření „Vzorové přípravy učitele praktického vyučování pro Střední odborné školy strojírenské“. Práci jsem rozdělil na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána strojírenská ... -
Zavádění Microsoft Teams do výuky (případová studie učitele)
; Vedoucí práce: Andres Pavel; Oponent práce: Voda Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)Bakalářská práce Zavádění Microsoft Teams do výuky (případová studie učitele) se zabývá tematikou integrace moderních informačních a komunikačních technologií do výuky. Teoretická část práce se zaměřuje na technologické ...