• Aplikace pro verifikaci zpráv 

      Autor: Aydar Mannanov; Vedoucí práce: Glazar Filip; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-17)
      Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci webové aplikace pro ověřování zpráv (tzv. tweetů) ze sociální sítě Twitter. Hlavním účelem této aplikace je zabránit tomu, aby se ve webovém prostoru objevovaly falešné zprávy. ...
    • Expanze pravicového extremismu v evropských státech v kontextu pandemické krize 

      Autor: Magdalena Cisariková; Vedoucí práce: Vegrichtová Barbora; Oponent práce: Sunardi Teddy
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-16)
      Tato diplomová práce se věnuje tématu vývoje pravicového extremismu ve vybraných státech Evropy v kontextu pandemické krize. Teoretická část práce se zaměřuje na seznámení čtenáře s obecnými poznatky v souvislosti s ...
    • Klasifikace volebních zpráv z Twitter jako FakeNews 

      Autor: Alina Vigriyanova; Vedoucí práce: Kuchař Jaroslav; Oponent práce: Kroha Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-20)
      Cílem této bakalářské práce je oblast analýzy dat z aplikace Twitter za účelem výběru spolehlivých zpravodajských a volebních zpráv, analýza metod detekce FakeNews a jejich výsledků, prozkoumání vlivu modelování témat ...
    • Marketing na sociálních sítích 

      Autor: Tomáš Hejl; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí jako způsob propagace začínající personální agentury. Cílem práce je nejprve založit personální agenturu a poté přijít na způsob, jak propagovat nově vznikající ...
    • Marketing neziskových organizací na sociálních sítích 

      Autor: Kateřina Šebestová; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Práce analyzuje možnosti využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci témat neziskových organizací, konkrétně pak v aplikovaném prostředí Asociace pro elektromobilitu České republiky. Cílem práce bylo prozkoumat ...
    • Neanticipované šoky verbální povahy do cen BITCOIN 

      Autor: Samuel Seidel; Vedoucí práce: Makovský Petr; Oponent práce: Macák Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Cílem této práce je zpracovat analýzu finančního instrumentu BITCOIN v návaznosti na neanticipované šoky vyvolané verbálními vyjádřeními významných osobností na sociální síti Twitter. Zejména se jedná o příspěvky a reakce ...