Now showing items 1-4 of 4

    • Analýza mezilidských vztahů v regionu s vysokou intenzitou turismu 

      Author: Andrea Hostková; Supervisor: Plzáková Lucie; Opponent: Šilhánková Vladimíra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-05-31)
      Bakalářská práce se zabývá tématem turismu a mezilidských vztahů ve spojení s kolaborativní ekonomikou. V teoretické části popisuje turismus a jeho vývoj, kolaborativní ekonomiku a mezilidské vztahy, které vyvíjející se ...
    • Portál pro pojišťovací zprostředkovatele 

      Author: Roman Soběslav; Supervisor: Bodnár Petr; Opponent: Borkovcová Monika
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-07)
      Cílem této práce je analýza, návrh a implementace portálu pro zprostředkovatele. Nejprve byla provedena analýza fungování pojištění na německém trhu. Na základě této analýzy došlo k návrhu portálu pro zprostředkovatele, ...
    • Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR 

      Author: Tim Poláš; Supervisor: Sadílek Tomáš; Opponent: Hradský Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-04)
      Cílem diplomové práce je provést průzkum trhu B2B a B2C kuřecího masa v Jihočeském kraji. Očekávaným přínosem je informovat firmu Jihočeská masna s.r.o. o potenciálu kuřecího masa na českém trhu v roce 2022. To firma zatím ...
    • Špecifiká B2B marketingovej komunikácie v strojárenstve 

      Author: Patrícia Kalatová; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Daňková Leona
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Predmetom bakalárskej práce je definovať špecifiká B2B marketingovej komuniká-cie v strojárenstve. Cieľom je analyzovať nástroje komunikačného mixu vybraného podniku s dôrazom na ich účinnosť v podniku. Prvá časť práce ...