• Možnosti využití frameworku A-Frame pro rozšířenou realitu 

      Autor: Tomáš Bilák; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-20)
      Účelom tejto bakalárskej práce je analyzovať framework A-Frame a popísať jeho možnosti využitia pre aplikáciu v rozšírenej realite. Práca sa zameriava predovšetkým na rozšírenú realitu pre mobilné zariadenia bez závislosti ...
    • Návrh a implementácia voxelového enginu 

      Autor: Daniel Breiner; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Táto bakalárska práca sa zaoberá tvorbou enginu pre vykresľovanie voxelových scén. Analyzuje existujúce riešenia, metódy renderovania, kolízií a procedurálnej generácie terénu. Popisuje programovací vzor ECS a optimalizačný ...
    • Prohlížeč 3D modelů ve virtuální nebo smíšené realitě pomocí knihovny A-Frame 

      Autor: Daria Fedosova; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Cílem této bakalářské práce je prozkoumat knihovnu A-Frame a navrhnout prototyp webové aplikace pro prohlížení 3D modelů ve smíšené a virtuální realitě s možností interakce. Práce se zaměřuje na vývoj této aplikace včetně ...