• Racionalizace projektového řízení ve společnosti Montáže Brož, s.r.o. 

      Autor: Marek Urban; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Košťálek Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-01)
      Tato diplomová práce na základě literární studie zkoumá management a projektové řízení ve společnosti Montáže Brož s.r.o.. Na základě této literární studie by mělo dojít ke zkoumání, zda dochází ve společnosti k racionálním ...
    • Rozvoj pěších a cyklistických tras 

      Autor: Marie Kronowetterová; Vedoucí práce: Měšťanová Dana; Oponent práce: Kocurová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-07)
      Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj pěší a cyklistické infrastruktury v obci s důrazem na bezpečnost, udržitelnost a zlepšení kvality života obyvatel. Práce zahrnuje analýzu stávající pěší a cyklistické dopravy, identifikaci ...
    • Tvorba dynamického simulačního modelu pro podporu plánování a řízení investic ve výstavbě 

      Autor: Martin Hotový; Vedoucí práce: Vytlačil Dalibor; Oponent práce: Klvaňa Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-01-26)
      Řízení investic ve výstavbě dopravních infrastrukturních staveb (silnic a dálnic) je tématem a problematikou všech období hospodářských cyklů. Možná aplikace a využití metod systémové dynamiky v této oblasti, tj. vytvořením ...
    • Uplatnění technologie virtuální reality v marketingu firem 

      Autor: Denis Gazetdinov; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)
      Cílem práce je vysvětlit technologii virtuální reality, její využití v marketingu a prezentovat užití virtuální reality na praktickém příkladu z praxe. Práce bude rozdělena do tří částí. Teoretická část vysvětlí pojmy umělá ...