Now showing items 1-3 of 3

    • Marketingová strategie v oční optice 

      Author: Marušáková Simona; Supervisor: Rosenlacher Pavel; Opponent: Lešták Ján
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-08-26)
    • Marketingová strategie v oční optice 

      Author: Marušáková Simona; Supervisor: Rosenlacher Pavel; Opponent: Lešták Ján
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-07-25)
      Hlavním cílem této diplomovépráce jezpracování novémarketingové strategieprospolečnostDR. OPTIK, snáslednou implementací do očních optik. Prvníčást je věnována teoretickémuzákladupopisujícímumarketingovýmix, marketingovénástroje, ...
    • Vyšetření zorného pole 

      Author: Marušáková Simona; Supervisor: Lešták Ján; Opponent: Pešková Hana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)