Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik, Proposal of Communication Strategy for Selected Company
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
Diplomová práce se zabývá vybraným kosmetickým salonem a jeho komuni-kačními aktivitami. Hlavním předmětem této diplomové práce je analýza sou-časného stavu komunikačních aktivit salonu a návrh komunikační kampaně, která ...
Marketingový management Rádia Relax, Marketing Management of Radio Relax
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zmatlík Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
Bakalářská práce se bude zabývat analýzou marketingového managementu konkrétního rádia s přesahem do vybraných pojmů marketingu a managementu s cílem určit možné optimalizace procesů pro budoucnost Rádia Relax. Teoretická ...
Komunikační strategie vybraného podniku, Communication Strategy of the Chosen Company
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Švihlíková Svatava (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
Bakalářská práce se věnuje analýze komunikační strategie vybraného podniku s cílem určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části ...
Reklama na sociálních sítích, Advertising in the Social Networks
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Sadílek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)
Tato bakalářská práce se zabývá v teoretické části nástroji marketingového a komunikačního mixu, marketingovou komunikací na internetu, marketingovým výzkumem a dalšími informacemi, které jsou pro marketing a reklamu ...