Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Image značky a jej komunikácia skrz sociálne siete, Brand Image And Its Communication Through Social Media Networks
; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Plzáková Lucie (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Hlavným cieľom tejto práce je analýza image vybranej značky a jej komunikácia skrz so-ciálne siete. K dosiahnutiu tohto cieľa predchádzalo stanovenie profilu značky, zahŕňa-júci vznik, dôvod vzniku a smer značky a hodnotenie ...
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace, Psychology of advertisement and its use to support the image of the organization
; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-17)
Diplomová práce je zaměřena na psychologii reklamy a její využití pro podporu image organizace. Teoretická část vysvětluje pojmy reklama, psychologie v reklamě, psychika spotřebitele a image organizace. V praktické části ...
Tvorba studijního textu a pracovních listů pro předmět Estetika zvuku, Creation of a study text and worksheets for the subject of aesthetics of sound
; Vedoucí práce: Svoboda Petr; Oponent práce: Mynaříková Lenka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)
Práce se zabývá tvorbou studijního textu a pracovních listů pro předmět Estetika zvuku. Text je primárně určen pro studenty Střední průmyslové školy sdělovací a televizní techniky oboru Filmová a televizní tvorba. Práce ...