Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Komunikační strategie vybrané IT společnosti, Communication Strategy of the IT Company
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategie vybrané IT společnosti. Cílem práce je zhodnotit současný komunikační mix vybraného podniku s konečným návrhem na zlepšení současného komunikačního mixu. Práce ...
Řízení vztahů se zákazníky vybraného podniku, Customer Relationship Management of Chosen Campany
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
Tématem této práce je řízení vztahů se zákazníky. Cílem je zhodnocení tohoto aspektu ve vybrané firmě, společnosti 4Fresh s.r.o., a případný návrh na jeho vylepšení či zdokonalení. Práce se skládá ze dvou částí, přičemž ...
Marketing neziskových organizací, Marketing of Non-profit Organizations
; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Skokanová Dagmar (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskových organizací a s tím spojenou problematikou. Cílem práce je sestavit funkční marketingovou strategie pro neziskovou organizaci Diakonii Rolnička, opírající se o provedenou ...