Now showing items 1-4 of 4

    • Marketing nezávislého hudebního vydavatelství 

      Author: William Mendonca Sachambula; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Jako téma své bakalářské práce jsem si vybral „Marketing nezávislého hudebního vydavatelství“, se zaměřením na marketingovou kampaň vlastního hudebního alba. Toto téma jsem si zvolil na základě vlastní přímé zkušenosti a ...
    • Marketing neziskových organizací 

      Author: Barbora Otoupalová; Supervisor: Cupalová Soňa; Opponent: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskových organizací a s tím spojenou problematikou. Cílem práce je sestavit funkční marketingovou strategie pro neziskovou organizaci Diakonii Rolnička, opírající se o provedenou ...
    • Studie proveditelnosti – založení moderního bistra 

      Author: Zuzana Kodadová; Supervisor: Vytlačil Dalibor; Opponent: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Předmětem této diplomové práce je zpracování studie proveditelnosti pro projekt, kterým je založení moderního bistra. Cílem práce je rozhodnout, zda je tento typ projektu realizovatelný a životaschopný. Práce je rozdělena ...
    • Změny komunikační strategie ZOO Praha v souvislosti s pandemií 

      Author: Alena Brožová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií příspěvkové organizace Zoo Praha a jejími změnami v důsledku pandemie koronaviru. Cílem práce je popsat a zhodnotit komunikační aktivity a kampaně, které byly vytvořeny ...