Browsing Masarykův ústav vyšších studií by Subject "public relations"
Now showing items 1-4 of 4
-
Marketing nezávislého hudebního vydavatelství
; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Procházka Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)Jako téma své bakalářské práce jsem si vybral „Marketing nezávislého hudebního vydavatelství“, se zaměřením na marketingovou kampaň vlastního hudebního alba. Toto téma jsem si zvolil na základě vlastní přímé zkušenosti a ... -
Marketing neziskových organizací
; Supervisor: Cupalová Soňa; Opponent: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskových organizací a s tím spojenou problematikou. Cílem práce je sestavit funkční marketingovou strategie pro neziskovou organizaci Diakonii Rolnička, opírající se o provedenou ... -
Studie proveditelnosti – založení moderního bistra
; Supervisor: Vytlačil Dalibor; Opponent: Fanta Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)Předmětem této diplomové práce je zpracování studie proveditelnosti pro projekt, kterým je založení moderního bistra. Cílem práce je rozhodnout, zda je tento typ projektu realizovatelný a životaschopný. Práce je rozdělena ... -
Změny komunikační strategie ZOO Praha v souvislosti s pandemií
; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií příspěvkové organizace Zoo Praha a jejími změnami v důsledku pandemie koronaviru. Cílem práce je popsat a zhodnotit komunikační aktivity a kampaně, které byly vytvořeny ...