• Financování inovací v malých a středních podnicích 

      Autor: Jiří Hamal; Vedoucí práce: Klesla Arnošt; Oponent práce: Jemala Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Tato diplomová práce se věnuje problematice financování inovací v malých a středních podnicích (MSP), konkrétně v technologických start-upech, které představují dynamický segment evropské i české ekonomiky. Hlavním cílem ...
    • Marketingový plán vybrané společnosti ze sportovního odvětví (případová studie, studie proveditelnosti) 

      Autor: Tereza Racková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Antošová Gabriela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-01)
      Bakalářská práce se vypořádává v teoretické části s vysvětlením všech podstatných pojmů, které se poté z větší části objeví i v části praktické a budou tak ukázány názorně a v praxi. Praktická část začíná marketingovým ...
    • Případová studie inovativního projektu vybraného podniku 

      Autor: Michal Urban; Vedoucí práce: Antošová Gabriela; Oponent práce: Kaiser Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-02)
      Diplomová práce se zabývá zavedení technologie radiofrekvenční identifikace na obalové materiály firmy z oblasti automobilového průmyslu. Tento způsob identifikace umožňuje rozpoznat zboží bez nutnosti skenovat čárové kódy. ...
    • Vytvoření strategie marketingové komunikace: případová studie 

      Autor: Jakub Krištof; Vedoucí práce: Vašek Jan; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
      V této diplomové práci se zabývám vytvořením strategie marketingové komunikace pro lyžařskou školu Husky. V teoretické části jsem vymezil pojmy související s marketingovou komunikací. V praktické části se věnuji procesu ...
    • Zavedení agilní metody (Scrumu) ve výzkumném a vývojovém týmu společnosti zabývající se vývojem zdravotnických prostředků 

      Autor: Nikola Koretzová; Vedoucí práce: Vašek Jan; Oponent práce: Kačín Radovan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)
      Agilní metody řízení projektů jsou mezi firmami stále oblíběnejší a čím dál častěji se uvádějí do praxe. Jednou z nejrozšířenějších metodik je Scrum, který se z IT odvětví, kde vznikl, stále rozšiřuje i do jiných oblastí. ...