Prohlížení Masarykův ústav vyšších studií dle autora "Jiřička Jakub"
-
Analýza a zhodnocení rozšířeného marketingového mixu ve vybrané firmě
Autor: Jiřička Jakub; Vedoucí práce: Spiesová Daniela; Oponent práce: Hospodková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-05)Bakalářská práce se věnuje analýze rozšířeného marketingového mixu internetového prodejce Alza.cz. Cílem této práce je přinést ucelený obraz marketingových strategií a marketingového mixu a následně doporučit opatření pro ... -
Vývoj e-commerce ve vybraných státech EU
Autor: Jiřička Jakub; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Lukáš Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-09)Diplomová práce se zabývá rozvojem e-commerce v České republice a v jednotlivých vybraných zemí. Nejprve jsou charakterizovány relevantní pojmy, následně pak popsán e-commerce z hlediska legislativy. Dále se čtenář může ...