• Návrh marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu 

      Autor: Daniel Patera; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-10)
      Cílem diplomové práce je zhodnotit stav současné marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu a navrhnout doporučení ke zlepšení jednotlivých marketingových činností. V teoretické části jsou vymezeny ...
    • Získávání a výběr zaměstnanců v organizaci 

      Autor: Daniel Patera; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Šafránková Jana Marie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Cílem bakalářské práce je analyzovat proces získávání a výběru zaměstnanců ve společnosti Livesport Data s.r.o., posoudit uplatňované postupy a navrhnout vhodné změny. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, postupy ...