Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Implementace B-stromů na GPU, Implementation of B-trees on GPU
; Vedoucí práce: Oberhuber Tomáš; Oponent práce: Šimeček Ivan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-26)
B-Tree je datová struktura, která provádí vkládání, mazání a vyhledávání klíčů a hodnot se složitostí O(log n). Tato práce se zabývá jejich studiem a implementací na kartách GPU. Byly naimplementovány dvě varianty B-Tree: ...
Vývoj paralelních řadících algoritmů na GPU, Development of parallel sorting algorithms for GPU
; Vedoucí práce: Oberhuber Tomáš; Oponent práce: Šimeček Ivan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-17)
Tato práce se zabývá vybranými paralelními řadícími algoritmy vhodnými pro implementaci na GPU. Jedná se konkrétně o Bitonic sort a Quicksort. Bitonic sort, i když má vyšší časovou složitost, je vhodným kandidátem na řazení ...
Implementace datové struktury pro polyhedrální sítě v knihovně TNL, Implementation of data structure for polyhedral numerical meshes in TNL
; Vedoucí práce: Klinkovský Jakub; Oponent práce: Šimeček Ivan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-03)
Jedno zo zameraní knižnice TNL (Template Numerical Library) je podpora dátovej štruktúry pre neštruktúrované numerické siete. Jej hlavnou výhodou je schopnosť byť použitá vo vedeckých výpočtoch, ktoré sa vykonávajú na ...
Paralelní algoritmy pro hešování dat na GPU, Parallel algorithms for data hashing on GPUs
; Vedoucí práce: Oberhuber Tomáš; Oponent práce: Šimeček Ivan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
Tato práce se zabývá problematikou hešovacích tabulek na grafických kartách využívajících technologii CUDA. Je zaveden potřebný teoretický základ, ve kterém je kladen důraz na datovou strukturu HashGraph, propojující ...