• Algoritmy a datové struktury pro hešování na GPU 

      Autor: Askar Kolushev; Vedoucí práce: Oberhuber Tomáš; Oponent práce: Janoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)
      Hešovaci tabulka je typ datové struktury, která umožňuje vloženi a vyhledáváni kličů se složitosti O(1). Některé hešovaci tabulky jsou optimalizované pro práci na grafických procesorech (GPU). Tato práce je zaměřena na ...
    • Implementace B-stromů na GPU 

      Autor: Tat Dat Duong; Vedoucí práce: Oberhuber Tomáš; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-26)
      B-Tree je datová struktura, která provádí vkládání, mazání a vyhledávání klíčů a hodnot se složitostí O(log n). Tato práce se zabývá jejich studiem a implementací na kartách GPU. Byly naimplementovány dvě varianty B-Tree: ...
    • Paralelní algoritmy pro hešování dat na GPU 

      Autor: Jan Groschaft; Vedoucí práce: Oberhuber Tomáš; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      Tato práce se zabývá problematikou hešovacích tabulek na grafických kartách využívajících technologii CUDA. Je zaveden potřebný teoretický základ, ve kterém je kladen důraz na datovou strukturu HashGraph, propojující ...
    • Paralelní výpočty na strukturovaných mřížkách na GPU 

      Autor: Yury Hayeu; Vedoucí práce: Oberhuber Tomáš; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-16)
      Různé numerické metody používají strukturované ortogonální mřížky kvůli jejich jednoduché implementaci. Tato práce se zaměřuje na zdokonalení implementace strukturovaných ortogonálních mřížek v knihovně Template Numerical ...
    • Řešič soustavy lineárních rovnic pomocí Gauss-Jordanovy metody na GPU 

      Autor: Emil Eyvazov; Vedoucí práce: Šimeček Ivan; Oponent práce: Oberhuber Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Řešení systému lineárních rovnic metodou Gauss-Jordan na GPU s CUDA. Porovnání doby provedení implementace na GPU s implementací na CPU. Porovnání implementace Gauss-Jordan na GPU s implementací knihovny cuSOLVER.
    • Řešič soustavy lineárních rovnic pomocí Gauss-Jordanovy metody na GPU 

      Autor: Emil Eyvazov; Vedoucí práce: Šimeček Ivan; Oponent práce: Oberhuber Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-03)
      Řešení systému lineárních rovnic metodou Gauss-Jordan na GPU s CUDA. Porovnání doby provedení implementace na GPU s implementací na CPU. Porovnání implementace Gauss-Jordan na GPU s implementací knihovny cuSOLVER.
    • Vývoj paralelních algoritmů pro strojové učení na GPU 

      Autor: Šimon Bařinka; Vedoucí práce: Oberhuber Tomáš; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-25)
      Tato práce se zaměřuje na vývoj paralelních algoritmů pro strojové učení na GPU. V práci je podrobně popsána architektura umělých neuronových sítí a vybrané algoritmy tradičního strojového učení. Dále je popsán vývoj ...
    • Vývoj paralelních řadících algoritmů na GPU 

      Autor: Xuan Thang Nguyen; Vedoucí práce: Oberhuber Tomáš; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-17)
      Tato práce se zabývá vybranými paralelními řadícími algoritmy vhodnými pro implementaci na GPU. Jedná se konkrétně o Bitonic sort a Quicksort. Bitonic sort, i když má vyšší časovou složitost, je vhodným kandidátem na řazení ...