Prohlížení Fakulta elektrotechnická dle autora "Hampl Petr"
-
Analýza kvality interaktivních služeb v IP síti
Autor: Hampl Petr; Vedoucí práce: Křížovský František
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Generátor IP provozu
Autor: Zajonc Petr; Vedoucí práce: Hampl Petr; Oponent práce: Kozlowska Ewa
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Metody omezování a tvarování toků v IP síti
Autor: Krbec Tomáš; Vedoucí práce: Hampl Petr; Oponent práce: Jareš Ewa
Tato bakalářská práce se zabývá metodami omezování a tvarování toků v IP síti, kterému je také věnována část bakalářské práce včetně názorné ukázky tří simulačních scénářů v simulačním programu OMNeT++. Převážná část obsahu ... -
Metody omezující přetížení v datových sítích
Autor: Grbač Martin; Vedoucí práce: Hampl Petr; Oponent práce: Kozlowska Ewa
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Prioritní mechanizmy používané směrovači
Autor: Mezihorák Martin; Vedoucí práce: Hampl Petr; Oponent práce: Kozlowska Ewa
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01) -
Simulace a analýza provozu multiservisního zákaznického centra
Autor: Novotný Lukáš; Vedoucí práce: Hampl Petr; Oponent práce: Křížovský František
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)Tato diplomová práce se zabývá simulací a analýzou multiservisního zákaznického centra. Simulační model umožňuje vyhodnocovat simulační scénáře pro jeden nebo více typů služeb, jimž byl přiřazen určitý počet operátorů. ... -
Simulace metod pro zpracování paketů směrovači v prostředí OMNeT
Autor: Novotný Lukáš; Vedoucí práce: Hampl Petr; Oponent práce: Jareš Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Simulační model zákaznického centra
Autor: Ozgun Saydanoglu; Vedoucí práce: Hampl Petr; Oponent práce: Jareš Ewa
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)The complexity of the recent customer centers makes the usage of the simulation models for a performance measurement a potential solution. The service quality of a customer center is changed dynamically by the small ...